Consultanta de Business

theAdviser
| Servicii de Publicitate | Programe de Training | Consultanta de Business | Solutii de Marketing |
| Servicii de Publicitate | Programe de Training | Consultanta de Business | Solutii de Marketing |
pentru a intelege intregul il compunem meticulos din toate elementele lui. Adaugam viziune, talent, dar si experienta adusa de munca. O lume de solutii ne intampina la fiecare pas, dintre toate, impreuna le alegem pe cele mai potrivite.
1) CONSULTANTA ascultam cu atentie, analizam temeinic si apoi oferim...
2) STRATEGIE gandim pe termen lung; privim in perspectiva dar actionam...
2) STRATEGIE gandim pe termen lung; privim in perspectiva dar actionam...
Consultanta de Business theAdviser the spirit of the team

1) Consultanta
ascultam cu atentie, analizam temeinic si apoi oferim sfaturi clare. ne place sa gasim raspunsuri care au puterea sa schimbe proiecte, adaugand valoare si economisind resurse.
oferim:
theAdviser the spirit of the team
ascultam cu atentie, analizam temeinic si apoi oferim sfaturi clare. ne place sa gasim raspunsuri care au puterea sa schimbe proiecte, adaugand valoare si economisind resurse.
oferim:
- management de criza, comunicare de criza, reorganizare interna pe timp de criza.
- consultanta de imagine si comunicare pentru companii si persoane publice, pregatire campanii, analize de oportunitate.
- audit si organizare departamente interne de comunicare si vanzari, eficientizarea comunicarii, diagrame de procese si reguli de comunicare eficienta.

2) Strategie
gandim pe termen lung. privim in perspectiva, dar actionam in prezent. alaturi de clientii nostri, proiectam afaceri de succes ce cresc organic spre viitor.
directii:
theAdviser the spirit of the team
gandim pe termen lung. privim in perspectiva, dar actionam in prezent. alaturi de clientii nostri, proiectam afaceri de succes ce cresc organic spre viitor.
directii:
- planning si strategii de marketing si comunicare, integrarea strategiilor de marketing si vanzari in business plan;
- analiza targetului si a competitiei, stabilirea avantajelor competitive, stabilirea pretului de piata;
- managementul resurselor si relatiilor, managementul vanzarilor, managementul de brand;
- strategii de pozitionare si promovare, stabilirea canalelelor de promovare;
- strategii de comunicare organizationala eficienta.